Latasteschool Minimagazine - Elke dag een nieuwe kans

28 augustus 2024

Daar is hij dan! Ons Latasteschool Minimagazine. Wauw! Wat is hij mooi geworden! Trots op iedereen die hieraan heeft bijgedragen! Maar vooral ook trots op het hele team. Samen zorgen wij ervoor dat de kinderen hier elke dag nieuwe kansen, goed onderwijs én leuke schooldagen krijgen. Een school met veel verschillende gezichten en talenten, maar samen een bijzonder en compleet geheel. Het Minimagazine is een weerspiegeling van datgene wij aanbieden én ons speciaal maakt. De Latasteschool is een prachtschool; hoe mooi is het om dit nu ook middels het Minimagazine te delen met iedereen!

Heb je vragen of wil je eens komen kijken op de Latasteschool? Neem dan gerust contact met ons op!

Klik op Latasteschool Minimagazine

www.latasteschool.nl