Afscheid collega's en stagiares

26 juni 2024

Komende week nemen we niet alleen afscheid van onze schoolverlaters, maar ook van enkele collega’s en stagiaires.

Mandy Stollman
Juf Mandy verhuist binnenkort met haar gezin naar Zuid-Limburg en heeft daar per 1 augustus een nieuwe baan in het speciaal onderwijs. Na vele jaren werkzaam te zijn geweest op de Latasteschool is haar vertrek een groot gemis voor school. Een langgekoesterde wens van Mandy en haar man, om terug te keren naar hun roots, gaat echter in vervulling. Al zal het afscheid lastig zijn.

Roy Jacobs
Meester Roy was afgelopen jaar tijdelijk ingehuurd als (extra) gymdocent. Helaas was het niet mogelijk om hem opnieuw in te huren of een baan aan te bieden. Per 1 augustus gaat hij naar onze collega’s van VSO De Korenaer in Helmond.

Koen Hoefnagels
Meester Koen was afgelopen anderhalf jaar tijdelijk werkzaam als leerkrachtondersteuner. Helaas was het niet mogelijk om zijn contract te verlengen of hem een baan als leerkracht aan te bieden.

Babs van Nesselrooij
Juf Babs was afgelopen jaar tijdelijk werkzaam als orthopedagoog. Zij verving juf Esmee, die nog tot aan de zomervakantie met verlof is.

Stagiaires
Verder nemen wij ook afscheid van verschillende stagiaires. Komend jaar vervolgen Mirte, Britt, Roel en Jort hun opleiding en gaan ze naar een nieuwe stageplek. Nino en Salomé blijven bij ons werken en Max vervolgt zijn stage hier. Nannie en Aniek zijn geslaagd voor hun opleiding en vinden vast snel een nieuwe werkplek. Ook Bo is geslaagd en start komend jaar met de Pabo.

Namens alle collega’s en kinderen van de Latasteschool willen wij jullie ontzettend bedanken en veel succes en plezier wensen op de nieuwe werk- of stageplek. Wij kijken met veel plezier terug én danken jullie voor de fijne samenwerking. Tot ziens en het ga jullie allen goed!

Team Latasteschool