Gelukspakketten Latasteschool 🍀

26 juni 2024

Om het schooljaar op een leuke manier af te ronden hebben we een verrassing in petto voor alle leerlingen. Volgende week worden gelukspakketten meegegeven of kunnen deze worden opgehaald. Met dit gelukspakket garanderen we een lekker begin van de welverdiende zomervakantie.

Voor leerlingen die met een busje komen zal dit gelukspakket worden meegegeven aan de chauffeur (die zijn op de hoogte). Voor ouders die hun kind(eren) komen halen is er een ophaalmoment gepland op dinsdag en woensdag van 13.30-14.30. Ook op de locatie Pactum zullen deze gelukspakketten klaarstaan op dinsdag en woensdag.

Alvast veel plezier ervan en geniet van de vakantie!

Namens het team van de Latasteschool.